Інформація
Інформація про механізм захисту фінансовою установою прав споживачів та порядок врегулювання спірних питань, що виникають у процесі надання фінансової послуги
Товариство турбується, щоб права споживачів фінансових послуг були максимально захищені. З цією метою, Товариство інформує Клієнтів, що Товариство у своїй діяльності, дотримується/виконує відповідні вимоги, передбачені чинним законодавством України стосовно захисту прав споживачів, зокрема, але не виключно, Законами України “Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг”, “Про захист прав споживачів”.
Закон України «Про захист прав споживачів» регулює відносини між споживачами товарів, робіт і послуг та виробниками і продавцями товарів, виконавцями робіт і надавачами послуг різних форм власності, встановлює права споживачів, а також визначає механізм їх захисту та основи реалізації державної політики у сфері захисту прав споживачів.
Споживач має право на:
- захист своїх прав державою;
- належну якість продукції (послуги) та обслуговування;
- безпеку продукції (послуги);
- необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про продукцію (послугу), її кількість, якість, асортимент, а також про її виробника (виконавця, продавця);
- обслуговування державною мовою відповідно до Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»;
- відшкодування майнової та моральної шкоди, завданої внаслідок недоліків продукції (послуги), відповідно до закону;
- звернення до суду та інших уповноважених державних органів за захистом порушених прав;
- об’єднання в громадські організації споживачів (об’єднання споживачів).
Споживачі також мають інші права, встановлені законодавством про захист прав споживачів.
З метою отримання необхідного захисту своїх прав та урегулювання спірних питань (у разі їх виникнення), споживачі фінансових послуг, що надаються Товариством, мають право звертатись безпосередньо до Товариства:
- за телефонним номером: +38(098) 905-43-72,
- або написати лист на адресу електронної пошти: creditcompany41888348@ukr.net
Кожен споживач фінансових послуг має право звернутися до ТОВ «КРЕДІТ КОМПАНІ» як надавача фінансових послуг, а ТОВ «КРЕДІТ КОМПАНІ» зобов’язане розглянути його звернення (заяву, скаргу) у належний строк.
Загальний порядок вирішення спорів передбачає, що усі суперечки щодо наданих ТОВ «КРЕДІТ КОМПАНІ» фінансових послуг мають вирішуватися користувачами шляхом переговорів відповідно до процедур, встановлених правилами надання фінансових послуг, стосовно яких виникла суперечка, за участю ТОВ «КРЕДІТ КОМПАНІ».
Можливість та порядок позасудового розгляду скарг Клієнта (споживача фінансової послуги):
- прізвище, ім’я та по батькові;
- місце проживання та засоби зв’язку;
- суть скарги.
ТОВ «КРЕДІТ КОМПАНІ» має право повернути Клієнту скаргу без розгляду якщо:
- скарга оформлена без дотримання законодавчих вимог і не містить обов’язкової інформації;
- скарга без зазначення місця проживання, не підписана автором (авторами), а також така, з якої неможливо встановити авторство;
- повторне звернення не містить нової інформації по суті порушеного питання, за умови, що ТОВ «КРЕДІТ КОМПАНІ» надала обґрунтовану відповідь на попереднє звернення;
- в інших випадках, передбачених законодавством
Рішення про залишення звернення без розгляду приймається директором ТОВ «КРЕДІТ КОМПАНІ», або особою, що виконує його обов’язки, та повідомляється заявнику.
Скарга, залишена без розгляду, направляється заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через п’ять робочих днів від дня її отримання ТОВ «КРЕДІТ КОМПАНІ».
Відповідь на скаргу за підписом директора ТОВ «КРЕДІТ КОМПАНІ» або особи, що виконує його обов’язки, направляється заявнику поштою за адресою, вказаною заявником у зверненні, або передається особисто заявнику (уповноваженій особі заявника), що підтверджується розпискою заявника або його уповноваженою особою.
Скарга розглядається і вирішується у термін не більше одного місяця від дня її надходження.
Якщо в місячний термін вирішити порушені у скарзі питання неможливо, директор ТОВ «КРЕДІТ КОМПАНІ» або особа, що виконує його обов’язки, встановлюють необхідний термін для її розгляду, про що повідомляється особі, яка подала скаргу.
При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у скарзі, не може перевищувати сорока п’яти днів.
Гарантійні фонди та компенсаційні схеми на даний момент відсутні.